Stevns MakerSpace

Kom og vær kreativ i Stevns MakerSpace

Makerspace er et værksted, som alle kan lære at bruge. Her mødes kreative sjæle, teknologi-interesserede og andre nysgerrige mennesker.

I Stevns MakerSpace finder du maskiner, der kan understøtte og virkeliggøre dine ideer. Der er maskiner til at lave fysiske prototyper som 3D printer og laserskærer, og du kan bruge elektronikværkstedet med loddestationer og udsugningsanlæg. Du kan også programmere og tegne 2D og 3D - med andre ord: Du kan komme i MakerSpace og være kreativ, uanset alder. Børn under 12 år dog i følge med voksne.

Stevns MakerSpace ligger på Hårlev Bibliotek.

Der er fast åbent

• hver torsdag kl. 19-22
  • lørdag i ulige uger kl. 11-15.

Der er gratis kaffe og te på kanderne.

Det er gratis at bruge MakerSpace - dog betaler du via MobilePay for dit materialeforbrug (for eksempel betales 3D-printede emner efter vægt).

Det er i princippet muligt at bruge MakerSpace i hele bibliotekets åbningstid - det kræver dog, at der er en af superbrugerne til stede. Aftal direkte med superbrugeren -

eller lav en aftale via MakerSpace facebook-siden her.

Booking af MakerSpace til brug for hold: Kontakt biblioteket.

Du finder Hårlev Biblioteks åbningstider og kontaktoplysninger her

Materialer